عادت ...............

*har lahze bito...*

ta...

عادت ...............

دارم به شب بیداریم... مثل تو... عادت می کنم      

چون با خیالت راحتم... یک خواب راحت می کنم


آغاز هرروز مرا... رویای تو جان می دهد         

شب ها به جای روی تو... با ماه صحبت می کنم


گویی برایم هیچ چیز... اندازه عشق تو نیست        

تو جان ناقابل بخواه... فوری اجابت می کنم


جادوی هر لبخند تو... تا عمق جانم می رود           

حتی به لبخند تو هم ...گاهی حسادت می کنم


هرچه که دارم مال تو... دار و ندارم مال تو            

با هرچه مانده از غمت... این گونه خلوت می کنم


گفتی بمانم منتظر... سخت است... اما نازنین          

تنها برای حکم تو... دارم رعایت می کنم


داری دل و جان مرا ...هر لحظه غارت می کنی       

  دارم به شب بیداریم... مثل تو... عادت می کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در  شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 17:5  توسط farnaz